I - Informacje o administratorze danych osobowych

Firma P.W. ”EKO-TECH-BUD” Małgorzata Kaczyńska z siedzibą 42-280 Częstochowa, ul. Mała Warszawka 1,
tel. 343658783, fax 343650703, e-mail biuro @ ekotechbud.pl w osobie Małgorzaty Kaczyńskiej
jest administratorem danych osobowych Państwa, jako naszych klientów i kontrahentów.

                                                             

II - Kategorie, cele, podstawy, okresy wykorzystywania i przechowywania Państwa danych osobowych

  1. Wykonanie obowiązków prawnych:
    – wystawianie, otrzymywanie, przechowywanie faktur sprzedaży i zakupów,
    – wystawianie, otrzymywanie, przechowywanie formularzy reklamacji,
    – wystawianie, otrzymywanie, przechowywanie dokumentacji księgowej,
    – otrzymywanie, udostępnianie, przechowywanie atestów towarów,
    – otrzymywanie, przechowywanie oświadczeń VAT.
       Podstawa: art. 6 ust. 1 c RODO.  
       Okres: czas wynikający z przepisów.
    2. Zawieranie i wykonanie umów, zleceń, zamówień
       Podstawa: art. 6 ust. 1 b RODO.
       Okres: czas trwania umowy lub zamówienia, a następnie okres, po którym
       przedawnią się roszczenia lub w przypadku dochodzenia przez nas lub
       wobec nas roszczeń przez czas trwania postępowania.
    3. Nasz prawnie uzasadniony interes:
    – ustalanie, ochrona, dochodzenie roszczeń naszych lub wobec nas,
    – weryfikacja wiarygodności płatniczej,
    – pozyskiwanie danych z publicznych rejestrów
       (CEIDG, KRS, GUS, US, VIES itp.),
    – tworzenie statystyk, analiz, zestawień na potrzeby własne firmy.
       Podstawa: art. 6 ust. 1 f RODO.
       Okres: czas trwania umowy lub zamówienia, a następnie okres, po którym
    przedawnią się roszczenia lub w przypadku dochodzenia przez nas lub wobec
    nas roszczeń przez czas trwania postępowania.

                                                          

III - Kategorie odbiorców, którym przekazujemy Państwa dane osobowe

  1. Podmioty współpracujące z nami przy obsłudze: księgowej, podatkowej,
         rachunkowej, kadrowej, prawnej, doradczej, konsultacyjnej itp.
    2. Upoważnieni pracownicy naszej firmy.
    3. Podmioty prowadzące działalność pocztową i kurierską – jeśli zachodzi taka
         potrzeba w celach nadania przesyłki listu lub towaru.
    4. Podmioty prowadzące działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) –
         jeśli zachodzi taka potrzeba w celach zapłaty, zwrotów, roszczeń.
    5. Podmioty nabywające wierzytelności – w przypadku nieopłacenia naszych
         należności.
    6. Instytucje publiczne: sądy, policja, prokuratura, komornicy, urzędy skarbowe,
         ZUS, PIP, PIH itp. – w przypadku zażądania od nas lub dochodzenia przez nas
         naszych należności i roszczeń.                                     

 

IV - Przysługujące Państwu uprawnienia

Macie Państwo prawo złożyć do nas wniosek – zawsze w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru
(osobiście, drogą listową lub mailową), dotyczących Państwa danych osobowych o:
– dostęp do danych,
– sprostowanie i poprawienie danych,
– ograniczenie przetwarzania danych,
– usunięcie bezpodstawnie przetwarzanych danych,
– przeniesienie danych,
– cofnięcie zgody na przetwarzanie i przechowywanie danych,
– wniesienie sprzeciwu.
Macie Państwo także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
jeśli uważacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.

                                                      
  V - Zabezpieczenie Państwa danych osobowych

W dbałości o Państwa dane osobowe stosujemy szereg różnych rodzajów zabezpieczeń,
dokładając wszelkich starań o ich bezpieczeństwo.

Czytany 426 razy